Sortiment og udvalg

Hvordan er kvaliteten af jeres juletræer?
Alle vores juletræer er første-sortering og dansk producerede. Vi har desuden selv valgt hver eneste juletræ. Vi vurderer på træets symmetri, afstanden mellem grenkransene, farven og hvor friskt det er.
Hvad mener I med tilfredsgaranti?
Hvis du mod forventning ikke skulle være tilfreds med dit juletræ, tilbyder vi et nyt juletræ eller fuld returret og pengene tilbage. Begge dele er uden omkostninger for dig. Det skete kun en gang i 2017. Læs mere i vores handelsbetingelser.
Hvad mener I med prisgaranti?
Vi tjekker løbende vores konkurrenters priser for at sikre vi forbliver billigst. Skulle vi mod forventning have overset en konkurrent, kan du skrive til os på kontakt@jule3et.dk . Så giver vi dig en rabatkode på 10% samt tilpasser vores priser så vi igen er billigst. Læs mere i vores handelsbetingelser.
Hvilken størrelse træ skal jeg vælge?
Vores mest solgte størrelser er 175 cm til 225 cm. Når du regner ud hvor højt dit juletræ skal være så husk, at der også skal fod og stjerne på. Foden løfter typisk træet 5 cm, og stjernen er typisk 25 cm. Når vi måler træet måler vi det fra bunden af stammen til der hvor man typisk sætter stjernen.
Hvilken juletræsfod skal jeg vælge?
Har I mulighed for at montere juletræsfoden inden levering? Det vil der faktisk ikke være behov for, men vi gør det gerne! Alle juletræer er forboret med et konisk hul i bunden af stammen. På alle vores fødder er en konisk dorn. Du skal simpelthen bare placere træet oven på foden – så er det monteret og står snor lige.
Leverer I også juletræer på over 3,5 m?
Hvis du skal have et træ på over 3,5 meter så giv os et kald på telefon 31 61 81 51, skriv til os på kontakt@jule3et.dk eller brug chatten nede i højre hjørne. Vi forhandler juletræer på op til 8 meter
Hvordan ved jeg om en vare er udsolgt?
Alle de varer vi annoncerer på hjemmesiden er vi lagerførende på. Lige så snart en vare er udsolgt, bliver den fjernet.

Levering

Hvordan leveres mit juletræ?
For at kunne yde den bedste og hurtigste levering, benytter vi os af både BRING, Post Nord, Mover og egne chauffører. Vi leverer på daglig basis i hele Danmark og du vælger selv leveringsdato.
Hvornår bliver min ordre leveret?
Når du bestiller et juletræ hos Jule3online.dk vælger du hvilken dag du gerne vil have træet leveret. Har du specifikke ønsker til leveringstidspunkt eller specielle instruktioner til leveringen, kan du angive disse i kommentarfeltet ved betaling.
Hvad er sidste bestillingsdato?
Sidste frist for at bestille er d. 22. december. Står du akut og mangler et træ efter d. 22. december så giv os et kald på telefon 31 61 81 51 – så finder vi en løsning.
Kan jeg selv hente mit juletræ?
Desværre. For at holde omkostningerne til bemanding nede tilbyder vi kun levering.
Hvilken slags juletræ skal jeg vælge?
Som den eneste webshop forhandler vi både nordmannsgran, økologisk nordmannsgran rødgran og pottetræer. Du kan læse mere om de enkelte træsorters fortrinligheder under produktbeskrivelserne i shoppen.
Hvordan kommer jeg af med mit juletræ efter jul?
Vi tilbyder at hente dit juletræ igen efter jul, mod et gebyr på 199,- kr. Du kan købe afhentning direkte i webshoppen og vælge afhentningsdato. Har du allerede placeret en ordre, men glemt at tilvælge afhentning efter jul, kan du nemt tilkøbe afhentning her. Angiv gerne dit oprindelige ordrenummer i kommentarfeltet, samt øvrige kontaktoplysninger fra den oprindelige ordre.

Bestilling og betaling

Er det sikkert at handle via denne hjemmeside?
Jule3online.dk lever op til alle standarder i henhold til datasikkerhed. Vi er godkendt af NETS og alle betalinger foregår krypteret af quickpay. Beløbet bliver først trukket når træet er leveret.
Hvilke betalingsformer kan jeg betale med?
Du kan betale med Dankort, Visa, Mastercard, Maestro og American Express. Mod et gebyr på 15 kr. kan du også vælge at få tilsendt en faktura med 8 dages kredit fra leveringsdato. Vi tilbyder også afdrag via Viabill. For offentlige institutioner kan vi også fakturere via EAN.
Hvornår trækker I pengene fra min konto?
I henhold til gældende dansk lov, bliver pengene først trukket når træet er afsendt.
Kan jeg tilføje en kommentar til min ordre?
Ja, alle ordre kan kommenteres.
Kan jeg ændre eller annullere min ordre?
Ja, ring til os hurtigst muligt på 31 61 81 51. Jeg har en rabatkode. Hvordan benytter jeg den? Har du modtaget en rabatkode skal denne indtastes i feltet ”rabatkode” inden du gennemfører betalingen. Sælger I også til virksomheder, foreninger, offentlige
institutioner og engros?
Vi sælger til alle. Ingen ordre er for stor eller lille. Vi er specialister i juletræer og leverer hvad du har brug for.
Hvor er min ordrebekræftelse?
Lige så snart ordren er gået igennem modtager du automatisk en ordrebekræftelse pr. mail. Har du ikke modtaget en ordrebekræftelse indenfor 30 minutter så check om den skulle være havnet i din spam-mappe. Ellers kan du kontakte os på kontakt@jule3et.dk, så hjælper vi dig.
Hvor er min faktura?
Har du valgt at betale med faktura modtager du den senest på datoen for levering af dit juletræ. Har du ikke modtaget den bedes du kontakte os.
Kan I lave EAN-fakturarer?
Ved betaling vælger du blot “Faktura” og indtaster dine EAN-oplysninger.